Bu Blogda Ara

14 Haziran 2009 Pazar

Kevser Suresinin Ledünni Tefsiri!


FİHİBİSMİLLAHİ BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

KEVSER SURESİ’NİN LEDÜNNİ SIRLARINDAN…

İnna a’tayna kel Kevser”

“Biz sana kevseri verdik

1. LEDÜNNİ MANA:

(Ey Habibim; BEN Ahadiyetimin sırlarından AMA da seni yaratmayı murad ettiğimde, seni kendi varlığımın sınırsızlığında sınırsız isimlerimden, sınırsız sıfatlarımdan sonsuz nurlarımdan ve sonsuz ilimlerimden dilediğim kadarıyla tezyin ettim ki hepsi senin için “KEVSER” dir.)


2.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! Zatımdan Zatıma tecelli ettikten sonra Âlemlere Rahmet olarak yarattığım SEN’sin! SEN âlemlere Kevsersin ki bu görülen ve görülmeyen âlemleri de senin nurundan yarattım. Yarattığım âlemleri de yine sana KEVSER olarak verdim.)


3.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! tecellimden sonra katımdan E’lesttü biRabbiküm hitabıma uyup secde edenleri de sana KEVSER olarak verdim ki onlar senin âlemlerdeki ümmetindir.)


4.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! hangi dünyada seni bedene getirdiysem sana âlemlerin Peygamberliğini verdim ki bu da KEVSER dir.)

5. LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! Resulüm olarak gittiğin her yerde sana zahirende Kur’an-ı verdim ki bu da senin için KEVSER’ dir.)

6. LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! sana bu dünyada ehli beytini verdim ki onlarda senin için KEVSER ‘dir.)

Fesalli li-rabbike venhar

Rabbin için Namaz kıl kurban kes


1.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! Elest gününde ilk secde eden sendin. Kurbanın Hüseyin’ dir.)

2. LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! bu dünyada Namazın farz kıldığımız NAMAZ, kurbanın da ÜMMETİNİN ŞEHİTLERİDİR.)


3.LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! ümmetinin Namazı senin aracılığınla öğrettiğim NAMAZ, Kurbanı ise benim rızam için kestikleri ve benim için feda ettikleri NEFİSLERİDİR.)

4. LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! Âlemlere beni tebliğin Namazın; bana dönüşün kurbanındır.)


5.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! yarattığım âlemlerle birlikte beni birlemeniz kıldığınız Namaz; Âlemlerle kıyameti yaşamanız bana adanan kurbandır.)


6.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! Ümmetinin İslam dinini yayması namaz; bu uğurda canını bana satması kurbandır.)

inne şanieke hüvel’ebter

nesli kesik olanlar sen değilsin


1.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! nesli kesik olanlar; beni hakkıyla tanıyıp secde etmeyenlerdir.)

2.LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! nesli kesik olanlar sana itaat etmeyenlerdir; onlar ilahi manada ebterdir.)

3.LEDÜNNİ MANA:

(Ey Habibim! nesli kesik olanlar; ilim öğrenip manevi ilim mirası bırakmayanlardır.)


4.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! nesli kesik olanlar; Kur’anı anlamakta ebter olanlardır.)


5.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! nesli kesik olanlar; bana gelirken yolu cehennemle kesilenlerdir.)


6.
LEDÜNNİ MANA:

( Ey Habibim! nesli kesik olanlar; zikirde ebter olanlardır.)


CAFER İSKENDEROĞLU

Hiç yorum yok: